Luvattoman laiskasti on tullut blogia kirjoiteltua, hyi minua. Fasebookkiin sitävastoin olen kirjoitellut päivittäin joten siellä olevat kaverit ovat kuulumisiani voineet seurata. Elämä on kuitenkin ollut työn täyteistä ja ei kokouksetkaan ole vähentyneet, joten täysillä vain on menty eteenpäin. Olen tykännyt uudesta työstäni niin paljon, että on ihmeteltävä kuinka olin voinut olla yli 34 vuotta yhdessä paikassa sähkötöissä.
Tuo Elokuussa alkanut neljän vuoden pesti Suomen siirtolapuutahaliiton puheenjohtajana on aivan uudenlaista haastetta järjestö toiminnalleni. Yhtä lukuunottamatta koko hallitus vaihtui eikä työvaliokuntaan jäänyt yhtään edellisen tvk:n jäsentä. Toimistotyöntekijämme oli myös koko kesän sairaslomalla palaten töihin vasta pari viikkoa sitten, joten siellä saatu pohtia monia asioita uusiksi ja kokouksia on riittänyt. Laskujeni mukaan olen käynyt Helsingissä 10 kertaa asian tiimoilta. Nyt olen kuitenkin lähdössä Riihimäelle Hämeen vasemmistoliiton kokoukseen.