Taas on ehtinyt vierähtää liiaksi aikaa siitä kun viimeksi olen blokiini kirjoittanut vaikka asiaa olisi kyllä ollut. Neuvottelut ylikunnallisista luottamushenkilö paikoista saatiin päätökseen tiistaina 10. helmikuuta Hämeenlinnan kaupungintalolla. Paikalliset paikka jaot on myöskin saatu sovittua mm. kaupunginhallituksen edustajat eri lautakuntiin ja ehdokkaat eri yhtiöiden hallintoelimiin on jo päätetty.

Hiihtokelit ovat suosineet ja näin työttömänä ollessa olen niistä ottanut kaiken irti hiihtämällä päivittäin 15 - 25 km:n lenkkejä. Yhteensä kilometrejä on kertynyt tähän mennessä yli 460. eilen tiistaina, aamu kello kymmeneen mennessä kertyi huima ennätys kun olin hiihtänyt vuororauden aikana 58 kilometriä. Eilen hiihdin ensin kymmenen jälkeen 25 km ja illan suussa vielä 18 km sekä tänä aamuna 15 km. Hiihdon jälkeen iltapäivällä oli vielä lisäksi taas sählyä 1,5 tuntia.

Aloitin myös jokin aika sitten “Multimedian taitopaletti” kurssin FAK:ssa. Kurssi sisältää kuvan käsittelyä, jonka osuus jo päättyikin sekä www.sivujen, multimedian ja sivuntaiton osiot. Kurssi-illat ovat joka tiistai ja torstai klo 17.00-20.15, kurssi kestää toukokuun loppuun. Eteenkin torstai iltoina olisi paljon myös kokouksia mm. Forssan Vasemmistoliiton- ja sähkömiesten kuukausikokoukset joita olen jättänyt varapuheenjohtajien vedettäviksi.

Työpaikka hakemuksia olen taas myöskin jättänyt ja aiemmin haetuista olen jo saanut päätökset valinnoista, jotka ei ole sattunut kohdalleni.  Hain myöskin jo todistuksiani takaisin parista paikasta, joihin on valinnat tehty. Olen myös hakenut työllisyyskoulutukseen. Talotekniikan kurssille minut on jo hyväksytty, mutta aloittamis aikaa ei tiedetä se voi venyä vielä pitkään. Olin myös isännöitsijä koulutuksen info tilaisuudessa, jonka jälkeen laitoin hakemukseni myös sinne.